De 5 KrachtClub-principes

De KrachtClub zorgt voor de stok achter je deur! We helpen je om van krachttraining een structureel onderdeel te maken van je leefpatroon.

Dat doen we met de vijf KrachtClub-principes:

 

 

Je traint in clubverband

Erbij horen zorgt dat je mee blijft doen. Daarom doen we wekelijks een korte kettlebelltraining. Of je nu een beginner bent of een gevorderde: we trainen allemaal samen. Dat kan vanwege de bijzondere aard van de kettlebelltraining.

 

 

Je traint op een vast tijdstip

Met hulp van je agenda lukt het wél om prioriteit te geven aan je gezondheid. Vaste prik: elke dinsdagavond of vrijdagochtend trainen in het Hart van Heuze.

Je traint kort en intensief

Wekelijks 40 minuten flink aan de bak, daarna over tot de orde van dag. Op je eigen niveau met gewichten die je aan kunt. Je gaat voelen dat je wat gedaan hebt.

 

 

 

 

Je traint je hele lichaam

Geen geïsoleerde oefeningen: met kettlebelltraining train je je complete spierstelsel. Dat is direct het allergrootste voordeel: trainen met de kettlebell is waanzinnig effectief.

 

 

 

 

 

Je krijgt elke week een andere les

Zodat je nieuwsgierig blijft. Er worden oefeningen herhaald, maar je krijgt ook elke week een oefening die nieuw is of die je nog niet helemaal onder de knie hebt.

 

 

Voor wie is de KrachtClub?